Alice Gustafson

Ungryttare

Skokärlek och träningsglädje

Allmänt Permalink1
Jag har äntligen kommit igång ordentligt igen, och trots att jag rider mindre än tidigare får jag ut mycket mer av ridningen. Den riktiga paddlingen ligger på is (haha där fick jag till det..) men trots det känner jag att jag utvecklats enormt denna vinter! Jag har äntligen börjat få någon form av grundstyrka, min kondition är bättre än tidigare och det känns som att paddeltekniken äntligen börjar komma naturligt- även på paddelmaskin! tidigare har jag varit livrädd för att förstöra min teknik när jag kör inomhus då det helt enkelt inte har kännts naturligt. Min överkropp har fladdrat och jg har haft problem med balansen och ojämna drag men desto starkare jag blir desto mer kommer tekniken naturligt! Jag vet att jag ligger långt efetr eliten, men det stör mig inte. eller jo det gör det visst men jag blir mer peppad av att jaga än vad jag blid deppad av att vara i "underläge". Jag har äntligen fått tillbaka all energi jag saknat under en lång tid och som jag egentligen bara har mig själv att skylla för.. Jag går och längtar efter att kunna snöra på mig ett par löparskor och få känna benen bära mig igen- Jag är redo! Jag drömmer om att dra fram cykeln och bara låta benen mata på i uppförsbackana och känna vinden i ansiktet. Jag vill paddla många långa och härliga pass i vår/sommar både K1, K2 och kanske K4 samt rida dressyr sent på kvällarna och uteritter tidigt på morgnarna fast innan dess vill jag hinna åka lite mer skidor...
Nu vet jag inte riktig vatr jag är påväg  så vi går vidare till nästa sak! Jag har verkligen slitit ut mina löparskor eller om jag ska vara ärlig har jag ett par som fortfarande är helt funktionsdugliga men de känns otroligt tunga och klumpiga. jag har kommit fram till att jag gillar tunna, lätta och rörliga skor och har förälskat mig helt i dessa skor. Bild 1 & 2 är samma modell och går att hitta här medan bild 3 är en egen design! 
  1.  
     
(sedan kom det visst även med en bild på mitt nästa inköp- det behövs liksom inte lika mycket planering för att köpa ett par shorts- som jag för övrigt är i akut behov utav!)
 
 
Over and out för den här gången!
 
 
 
#1 - - Amanda:

åh vad jag gillar att du uppdaterar! <3

Svar: kraam!
Alice Gustafson

Till top