Alice Gustafson

Ungryttare

Spruckna jeans och helgens planer

Allmänt Permalink0
Jag bjuder på en härlig men gammal bild innan jag måste berätta vad som hände imorse...
Jag åkte somsagt i väldigt god tid, men precis när jag skulle hoppa in i bilen böjer jag på ena benet för att sträcka mig efter något och mörs av et ordentligt "raaaatch" ljud innan jag känner hur mitt högra kn plötsligt blir iskallt, vad var det som hände? Jo mycket riktigt hade hela byxan spruckit över knät, mina älskade diesel jeans är nu förbrukade! Så himla typiskt, fast när jag tänker efter kanske det trots allt inte är så oväntat, jag gissar att jag  använt dem 400 gånger och då tror jag inte ens jag ligger i överkant.. Tur i oturen var väl att det var på knät och att det inte var allt för kallt ute.. Nu har jag landat hemma och smidit lite planer för helgen som kommer se ut såhär ----------->
Imorgon Lördag: 
Mysfrukost följt av längsdkidåkning. Sedan bär det av hemåt för en snabbdusch, ombyte och upphämtning av lite grejer innan det är dags att åter igen åka iväg. Denna gång står city på schemat och jag ska möta upp L för lite lunch innan vi ska på Lena Philipssons Show på cirkus. Det är fortfarande lite oklart vad som händer sen men jag gissar på att det slutar med att jag sitter uppkrupen i en soffa  och kollar på melodifestivalen. MYS!!
 
Söndag:
Hint hint det kan hända att jag stiger upp i gryningen för at fixa frukost till la familgia.. vem vet? 
Därefter följer iaf några timmars plugg innan jag beger mig till klubben för lite träning och medtagen lunch. på eftermiddagen ska jag sedan iväg på Afternoon tea och om affärerna fortfarande är öppna kan det hända att jag även drar på jeansjakt! Oavsett hur det går ska jag iaf avsluta dagen med lite franska plugg så att jag är helt redo inför måndagens prov- som enligt min magkänsla kommer vara allt annat än lätt..
 
och just det jag måste visa er hur crazy mitt hår varit idag! såhär ser det ut efter 12 timmars flängande, tänk bara hur det såg ut imorse! ;)
Over and Out för den här gången..
Alice
Till top