Alice Gustafson

Ungryttare

Fem saker jag:

Allmänt Permalink0
Uppskattar hos andra:
• Ärlighet/äkthet. Jag hör heller på hur du klagar över ett dåligt resultat än hur du skryter om hur fantastiskt det gick igår när ingen annan såg... Jag glädjs gärna med dig när det går bra också! 
• vardaglig vänlighet- jag blir glad när du som går på bussen före mig hälsar på busschauffören eller när du hjälper någon med barnvagn att komma på bussen.
• Humor och ett gott skratt, ja det säger väl sig själv?
• Hög kapacitet att leda undan vatten, (jag syftar på min regnjacka nu..) tack du har fått jobba hårt i sommar ;)
• lättsamhet, alt måste inta vara så himla komplicerat. Man kan vara sjutton år utan att vara svart och svår..
 
Ser fram emot:
• Skolstarten. Japp du läste rätt, jag ser fram emot att börja gymnasiet (men först ska jag njuta av sommarlovets sista veckor).
• Att rida för min(a) ordinarie tränare och få lite ordentlig feedback igen!
• Att komma ut och tävla med Minova, jag måste ju inviga min nya kavaj, ellerhur?
• Varma sensommarkvällar och mysiga grillmiddagar, promenader och utomhuskonserter
• Lite styrketräning och paddling, i massor!
 
Vill baka innan skolan startar:
• En tårta eller två till Veras födelsedag
• Lemoncurd maränger, det bästa av två världar, i ett..
• Croissanter, det var alldeles för länge sedan sist!
• Ett gott fluffigt surdegsbröd!
• Gnocchi, det är också ungefär det bästa av två världar i ett... 
(Luvar att uppdatera om det bakas något an ovanstående..)
 
Nu är det dags att jobba lite..!
Vi hörs!
 
Till top