Alice Gustafson

Ungryttare

Fredag

Allmänt Permalink0
I vanliga fall försökr jag hinna cirkus en miljon saker innan jag drar mig mot skolan och på vägen dit gör jag ytterligare ett antal grejer, men inte idag, jag kastade på mig kläder, åt frukost och gjorde mig i ordning (läs: borstade tänderna och satte upp håret i toffs). sedan fick jag skjutss med mamma till t-banan och vi begav oss im mot stan, jag till skolan och hon till jobbet.. Och vet ni hur skönt det var att inte behöva springa upp för de 300 trappstegen mellan tunnelbanan och klassrummet och dessutom ha gott om tid att gå fötbi skåpet, säga hej till alla andra och bara andas lite? Jag tror bestämt att det här får bli en ny fredagsvana!
Nu ska jag strax äta lite lunch och sedan väntar två lektioner till innan det äntligen blit helg! För trots att det känns som att skolveckorna bara flyger förbi längtar jag alltid efter helgerna, som för det mesta är fyllda av roliga och fartfyllda aktiviteter varvat med familjemys och kompishäng (samt en del plugg))!
Här kommer en gamal favoritbild från sommaren!
 
 
 
Till top